Regnet det bara öser ner....

Datum:2009-07-09 Klockan:14:35:12
Jo kan man ju lugnt säga. Det åskar o blixtrar också . Borde kanske inte sitta vid datorn då ? =/ Men jaja..

Gårdagen blev underbar..Blev en promenad till djurgården där vi satte oss ner med glassarna vi köpt. Elina fick smaka hon med . Hon gillade det mycket. =)
Kollade på alla roliga människor,matade fåglar o bara glassade i solen. På vägen tillbaks mot centralen så besökte vi lite affärer, o det blev lite shopping. För min del blev det ett par svarta jeans leggins från Gina Tricot o ett svart diadem. Är väldigt nöjd med båda köpen. Blev ett par örhängen från indiska också..

Så ser legginsen ut.. Fast svarta då da.. ;P

Just nu sitter vi hemma hos en kompis, jag o Elina. Ska snart bege oss hem. Väntar bara på att det ska sluta regna så förbannat mycket ! Har ätit lite lunch här. Haft myspys.

Är lite fundersam också.. Eller vad man ska säga. Har lite föraningar om en sak. Måste klura ut hur jag vill ha det om det stämmer.Hmmm..Stort dilemma kan jag säga. Skulle va ju va kul, men jag vette fan asså .
Jaja.. Ska va lite social mot vännen nu .
Får se när jag skriver nästa gång...Tills dess...Ha d !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback