Semesterdagar.

Datum:2009-07-27 Klockan:09:53:15
Har varit väldigt inaktiv här på bloggen ett tag nu. Men det är så att killen har haft semester vilket betyder att även jag o Elina varit på semester =)
Det har varit 2 härliga veckor tillsammans med min lilla skrutt o killen.
Har varit en sväng uppe hos svärmor där vi åt gott på hennes resturang,badade,gick på stan,spelade minigolf,åkte fyrhjuling,grillade o bara hade det mysigt. Var underbart att vara där ett par dagar. Ska dit igen om 2 veckor då killen har semester igen.

Förutom resan till svärmor så har vi badat,varit ute med båten, varit på skansen med vänner o hjälpt mina föräldrar att renovera deras hus.. Lite målning o så.

Nu är semestern slut för den här gången. Men det är som sagt semester för vår del om 2 veckor igen. Då ska vi med min familj o campa o kanske upp en sväng till svärmor igen. Hon bor i Hälsingland btw.

Elina är nu ½ året o hon växer så det knakar. Hon börjar bli så stor min lilla skrutt.
Idag väntar shopping med mamma min. Ska bli storhandling + lite shopping. Måste hitta lite kläder till Elina ( O kanske till mig själv ^^ )
Blir nog en lunch med mamma också. Brukar bli det när vi är ute o storhandlar eller shoppar. =P

Nej nu ropar mamsen att vi ska åka å att Elina är påklädd å ligger klar i vagnen.. Haha.. Vilken mormor =P
See ya !!

Psssst.. Bröllop nästa sommar planeras ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback