To the beach.

Datum:2009-07-31 Klockan:09:04:02
Idag är det fint väder. Iallafall just nu . Hoppas det håller i sig under dagen. Kan få bli liiite varmare också.
Pga det fina vädret idag så blir det nog till att besöka stranden med Lill skruttan min o en vän. Men så blir det bara om vädret håller i sig och blir liiite varmare =P Annars får vi hitta på nå annat. Kanske fixa tvätten ? hmm njaa får se hur det blir med det . HaHa..

½års kontrollen igår gick bara bra. Inge fel på min lilla skrutt inte. =) Hon växer som hon ska och hon har inga fel alls. Weei! * Mamma lycklig* Fortsätt så gumman... =)

För tillfället så sitter jag o äter frukost. Idag blev det vaniljyogurt med musli och lite kaffe. Mumsfillibabba !
Elina ligger på sin filt på golvet o leker med alla sina saker. För ett  himla liv gör hon också. Idag är hon gladare än gladast.
Ser mysigt ut där nere. Ska nog krypa nertill henne o fråga om jag får leka med henne ;P HaHa...

Ska bara äta upp min yogurt.... Så klar ! =)
Nu kommer mamma, Elina !!!

To the floor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback