Midsommar 2009

Datum:2009-06-22 Klockan:11:51:15
Så var även midsommar helgen över . Blev en väldigt lugn midsommar iår. Var på en camping med killens pappa,lillsyrra o pojkvän. Hans mormor var även där också. Blev lite midsommar mat, eller ja ganska mycket sådant. Tror vi satt o käkade i nästan 1½ timme.. haha
Senare framåt kvällen spelade vi kubb o boule med våra grannar på campingen. Vädret blev väldigt fint under dagen o det regnade inte.
Killen o hans syrras pojkvän badade bastu på kvällen medans jag o hon gick en promenad med Elina som inte ville somna alls. Fiska lite gjorde vi också .Men det blev ingen fisk.. Buhu..
Åkte hem i lördags. Hem till lägenheten.

Igår tog vi oss en rejäl promenad. Var ute o gick i nästan 3 timmar. Jobbar ju på att bli av med några kilon.
Idag är det strålande väder. Härligt. Nu kanske det kan bli sommar. Hoppas på det. Jag o Elina kom nyss ner till mina föräldrar efter en liten promenad ner till affären.
Våran dator är nu tillbaks men nu är det nå problem med vårat internet. Är det inte det ena så är det de andra.. Typiskt. Hoppas det fixar sig snart.

Imorgon fyller lillebror min år. Hela 19 år. Han börjar bli stor han . Får se om jag hittar nåt o ge honom. Han student blev ju i stort sett min bankrutt.. Eller hur säger man ?  =/ La ner en väldans massa pengar på hans student. Jaja, Ska ut o sätta mig i solen nu, kanske köpa mig en glass? Nej, ingen glass.. jag bantar ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback