Nu börjar kampen...på riktigt !

Datum:2009-05-19 Klockan:09:35:14
Måste först säga grattis till vårt kära AIK som slog Dif med 0-1 igår. =)
Härligt. Fortsätt såhär killar och guldet är vårt ! =)

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig. Var hos tandläkaren,där allt gick bra trots mig tandläkar skräck. Lagade ett hål.. Uha.. =/ Efter tandläkaren ringde min kära farmor pappa o frågade om vi kunde åka med henne in till stan o sen åka o handla lite med henne.. Kunde vi väl, tänkte vi. För vi hade ju med oss barnvagnen till Elina. Så vi begav oss hem till farmor i sollentuna,hämtade upp henne o åkte mot stan. Där skulle hon bara in på banken o göra nåt. Efter det blev det en god härlig lunch på en ute servering mitt inne i stan. En god grekisk sallad blev det för min del. Efter lunchen åkte vi mot City Gross i bromma men på vägen stannade vi på nån lågpris affär där det shoppades lite. Köpte lite kläder till Elina och en napp. Jag själv fick med mig en klänning därifrån när vi gick. Fick den av min farmor. Ska ha nämligen ha den på begravningen tänkte jag och priset var 49kr, vilket är ingenting...
Handlade sedan lite mat på City Gross, sen begav vi oss hem och jag ställde mig och lagade middag.
Klänningen.


Upptäckte igår hur mycket jag har gått upp sen graviditeten.. Har jätte svårt att komma tillbaks till min normala vikt. =/ Vill ha den kroppen/vikten jag hade innan jag blev gravid. Så nu har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i den saken.. Visserligen tränar jag redan men inte så mkt som det kanske behövs. Så ska ner till gymmet minst 2 ggr i veckan o gå långa promenader minst varje dag. Ska börja äta mkt sundare och kanske tillomed börja äta vegitarisk mat igen. ( Var vegitarian i 2 år förr , gick då ner nästan 10 kg ) .. Min mamma har gått ner nästan 7 kg, och det är pga att hon äter havregrynsgröt varje morgon. Så det ska jag också börja göra. Köpte havregryn igår och lite Natruliett soppor.
Nu jävlar ska jag ner till min normala vikt !!!!! Kampen kan börja ! ;P

Idag så ska jag tvätta lite och gå en promenad med Elina och en vän. Men innan dess så ska jag ta det lugnt. Se på en film,göra lite te, ( köpte grönt te igår ) och gosa med min lilla tös.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback