Full rulle...

Datum:2009-05-29 Klockan:12:44:24
Blir endast detta inlägg idag. I'm so sorry.
Har varit iväg sen i morse kl 8 med pappa o farmor. Har kört farmor till vårdcentralen,handlat med henne o blivit bjuden på lunch.
Nu kom vi precis hem till mina föräldrar. Jag o pappsen ska fixa det sista inför marknaden jag,killen o Elina ska stå på imorgon. Men vi åker redan i eftermiddag.
Elina sover just nu i sin vagn o jag satte mig en snabbis här innan vi ska börja fixa allt. Vid 15 tiden kommer killen hem å då ska vi bara hem o byta om o hämta det sista o sen bege oss iväg..
Så idag är det full fart från morgon till kväll !

Idag tar man studenten här i våran lilla stad upptäckte jag o pappa nu när vi kom hem. Dom tar lite tidigare här än alla andra gymnasium. Eftersom att jag känner några som tar studenten idag så säger jag ett STORT GRATTIS  TILL ER !  Bra jobbat .. =)  Visst, grattis till er andra också, men spec. till er som jag känner..
Om 2 veckor är det lillebrors tur o då jävlar !!! =) Eftersom att jag aldrig tog studenten så är det extra spec. för mig nu när lillebror tar. Ska låna killen studentmössan o parta järnet =P Haha....
Lillebror har blivit vuxen .......

Nej nu har jag inte tid o sitta här längre.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback