Goo Morgon ..

Datum:2009-05-22 Klockan:09:09:49
Så var det fredag igen. Igår var det torsdag,fast som en söndag. Dom flesta var lediga. Killen var en av dom. Vi tog en sväng till uppsala för att gå på biltema o handla lite. Blev lunch på MAX också.. Fy Fy !!
Annars gjorde vi inte mkt. Tog det lugnt. Var hos hans syrra o kille en stund.

Idag då . Fredag... Weei..
Sitter just nu o äter lite frukost. Skrev ju tidigare att jag ska börja äta havregrynsgröt varje morgon och det r jag i full gång med. Började igår. Måste säga det att jag inte är nån havregryns gröt älskare, men den går ner iallafall. Tycker det smakar bättre idag faktiskt..
Elina ligger på golvet på sin filt å lekar lite med sitt  "babygym".  Ikväll blir det kanske bio med killen. Men får se hur det blir med det, måste fixa barnvakt först. Vi tänkte se "Natt på muset 2 " . Var ju på bio förra helgen å såg "män som hatar kvinnor" , så om det inte blir nån bio ikväll så gör det inget.

Min kristallsjuka håller på att försvinna. =) Har bara lite yrsel kvar nu. Fan va skönt. Kanske bara behöver ta  mina tabletter å så i en vecka till. ska till läkaren på måndag.
Men träningsvärken från träningen i onsdags sitter i . Har fått en väldans träningsvärk i min högra axel. Hugger lixom till o gör skit ont.. =/ Men går väl över snart.

Nej nu ska jag se lite på tv å ta det lugnt..

Kommentarer
Postat av: Mia

ja jo men sen har man ju blogg av olika anledningar.. jag tror inte jag kommer vara sådär dugligt hurtig o blogga jämt :P

Datum:2009-05-22 Tid:09:33:55
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback