Goood Moorgon =)

Datum:2009-05-27 Klockan:06:35:34
Är förvånadsvärt pigg denna morgon. Trots att det blev ganska sent igår.
Ni kanske undrar vart jag höll hus igår? Jo det ska jag ta o berätta för er....
Killen var hemma igår för han är dunder förkyld. Men trots det så var vi inte hemma på hela dan.
Klockan 10 i går morse åkte vi till uppsala för att hitta lite saker. Blev en sväng på Biltema,Bahus,Plantagen o IKEA .Köpte lite smått o gott. På ikea köpte vi enbart en påse dekorationssand o doft ljus. Blev även en sen lunch/middag på IKEAS stora resturang. När vi hade varit på alla ställen så begav vi oss hemåt, men ändå inte. Vi åkte förbi svärfar o sen en sväng förbi mina föräldrar. Vi va hemma vid 19 tiden igår kväll å då var vi alla tre lagom trötta. Elina sov redan för kvällen o jag å killen satte oss i soffan å myste.. =)
Men idag är jag tillbaks.
Idag ska det tränas med min PT i eftermiddag å innan dess ska jag diska,fixa rentvätten o dammsuga lite. På tal om tvätt, imorgon får vi hem våran tvättmaskin. =) Lovley...

Blir kanske att jag åker med min mamma o shoppar lite. Hon ska shoppa allt till lillebrors student idag,så kanske följer med så det blir rätt .

Härom kvällen när vi hade gått o lagt oss så började jag tänka lite på begravningen å så o blev då helt plötsligt skit nervös. Min puls måste ha varit sky hög o mitt hjärta slog säkert i 190.. =/ Vet inte vad som hände, men skit nervös blev jag. Tror inte jag har tänkt så mycket på vad det är jag ska göra på begravningen, o nu när jag gjorde det så kom nerverna.. Jag tillomed grät. Var lite läskigt. Kommer jag klara av det här ? =/ Har börjat tveka lite, men jag ska fan i mej göra det. Kommer va ett nervvrak kvällen innan o på morgonen innan begravningen, men men så länge ingen trissar mig eller så så kommer det gå bra... Hoppas jag.. =/

Nej, måste få i mig lite kaffe nu. Är grymt pigg men kan inte starta dagen utan mitt morgonkaffe...

See u later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback