He's gay.

Datum:2009-05-22 Klockan:12:39:44
Fick precis reda på att min kusin är gay. Eller ja, han e inte min kusin längre för han va bara en ingift kusin å min morbror o hans mamma har separerat. Men jaja, säger min kusin ialf.
Att han är bög är inget som rör mig direkt. Jag älskar bögar o kommer inte direkt säga upp bekantskapen med honom. Jag är ju själv Bi eller nåt sånt så. ( Nyfiken på tjejer )  Blev heller inte chockad när han berättade för det är nåt som man har fattat ett tag. Hans sett o allt det där. Har aldrig haft en flickvän eller så.
Han har tydligen en pojkvän. Dom har varit tillsammans nån månad o nu har han kommit ut ur garderoben =) Ska bli kul o träffa dom. Vi ska nämligen ses nån dag, för han ville visa upp killen + att han ville träffa Elina som han inte har gjort än.
Jag tror faktiskt att det inte är nån som  har tagit hans homosexualitet hårt eller så. Vi är en ganska " mordern " släkt om man säger så. Men han är den första homosexuella i släkten. Visserligen tillhör han inte släkten längre med tanke på att hans mamma o min morbror separerat.. Dom hade inte honom tillsammans så .

Kom nyss ut ur duschen. Gav håret en inpackning o kroppen en kroppsskrub. Så nu känner man sig ren igen. Ren o fräsch som jag brukar säga.

Har fått i mig lunchen o Elina med. Hon sover just nu hon, vilket betyder att jag kan ha lite tid för mig själv. Ska sortera tvätten snart tänkte jag. Mamma ska tvätta lite åt oss. Tack ! =)
Men nu ska jag se klart på "Hem till gården" ....En utav alla serier jag följer om dagarna.. .;P

Inget som rör mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback