Huvudvärk,svettig o mens ...

Datum:2009-05-08 Klockan:06:58:24

Inte nog med att jag hade världens mensvärk igår,idag vaknade jag med en dunder huvudvärk o svettades som en gris.. =/ Vad är det som håller på o händer med mig ?? Mensvärken har försvunnit, men nu har jag huvudvärk istället.. Varför ? Varför jag ?

Annars så är det fint väder idag. Solen lyser och jag hör fåglarna kvittra utanför fönstret som jag har blivit tvungen o öppna lite. Elina sover än. Hon har börjat sova liite längre på mornarna nu. Vilket betyder att mammi får en liten stund innan hon vaknar. Har gjort mig en kaffe o ätit en tallrik yogurt. Satt fint de.
Idag har jag massa att göra...
  • Städa
  • Diska
  • Sortera tvätt
  • Rensa garderoben
  • Byta sängkläder
  • Gå promenad med Elina
  • Träffa mamma
Det där är lite av vad jag ska göra idag. Måste ner i förrådet också, vi ska rensa där idag för i helgen ska vi stå på baklucke loppis. Haha, lite kul faktiskt men pengarna behövs. Hoppas vi får in lite stålar ;P
Nej usch vilken huvudvärk jag har. Måste gå å ta en ipren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback