Irriterande morgon !!!!

Datum:2009-05-06 Klockan:06:31:38
Fick ett samtal igår kväll som gjorde mig väldigt irriterad o sur . Hur fan tänker folk egentligen ?? Blev så arg. Varför kan inte jag , som verkligen behöver dom där dagarna  få dom ?? Men nej nej , låt den som redan har en massa att göra få ta dom dagarna.. Tänk inte på mig, jag klarar mig fin fint... Eller inte ?! Om ni ska börja hålla på såhär o vara cp'n så kan jag lika gärna skita i det ! Får väl fixa det på nå annat sätt!!! *MORR*

Vaknade nyss o sitter bara o väntar på att lillan ska vakna. Hon tar sig en sovmorgon idag verkar det som. Vilket bara är skönt för min del , behöver lite lugn o ro nu på morgonen känner jag. Senare idag ska jag/vi inte göra spec. mycket. Kanske träffa killen syster o ta en fika eller en promenad. Får se hur nyttiga vi orkar va idag ;P

Hoppas på fint väder idag. Igår öste regnet ner i stort sett  hela dan. Inge kul, men det behövdes. Var ju så jäkla torrt i marken. Nu ser det bättre ut .
Inte nog med att jag är grymt irriterad över samtalet från igår, har en mensvärk som inte vill ge sig heller. Fan va skönt det va under graviditeten när man inte hade nån mens. Saknar dom dagarna. Men nu är den tillbaks för att jävlas ! *MORR igen *

Nu är det dags för mig att göra lite frukost. Magen skriker efter mat så lika bra att ge den nåt. Blir nog en tallrik yogurt med musli,ett glas nyponsoppa o en knäckebröds macka med keso.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback