Lördag 23/5-2009

Datum:2009-05-23 Klockan:11:43:13
Det är lördag. Brukar inte blogga på helgerna men gör idag ett undantag, då jag har lite tid över.
Städar lite. Killen är o meckar med en kompis bil. Blir nog en sväng till Ikea när dom är klara =) Weeei. Jag älskar ju IKEA så jag blev väldans glad när han frågade om vi skulle åka dit senare. Inte tackar jag nej till det inte.. ;P

Ikväll ska vi grilla hos mina föräldrar. Ska bli mysigt.

Igår kväll va vi hos en vän. Hela familjen. Elina fick följa med då vi bara skulle dit å ta det lugnt. Killarna spelade biljard å jag satt å agerade domare. Fick mig ett glas Rosévin av vännen, å det satt fint det. Var första gången jag drack det, men det var gott. Dricker annars bara vitt vin. Men det här smakade bra. Elina sov i vagnen hela kvällen. Vaknade inte trots ganska hög musik,biljard ljud o skratt.. När hon väl sover så sover hon. Blev en mysig kväll. =)

Nej nu ska jag åter till min städning o sen kila ner till mina föräldrar..


Kunde inte vända bilden så ni får kolla på sidan... =P
Det är iallafall mitt rosévin glas från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback