Pannkakor med sylt .

Datum:2009-05-11 Klockan:12:39:35
Nu är min lilla flicka hemma igen. Hon kom hit med mormor för en stund sen. Nu har vi just fått i oss lite lunch. Elina också såklart. Men jag å mammi gjorde pannkakor. Väldans gott va det .

Dagens lunch


Mina tankar har farit runt som bara den i huvudet på mig nu på morgonen. Varför kan jag inte glömma dig ? Varför känns det som att jag fortfarande har känslor kvar för dig?  Var tillomed inne o kikade på din facebook o såg jätte fina bilder på dig å din nuvarande flickvän. Jätte söt tjej o jag hoppas att du behandlar henne väl o inte behandlar henne som du behandla mig o en viss annan. För så som du behandlade mig är inte acceptabelt ! men likt förbannat så saknar jag dig, men är samtidigt glad för din skull att du hittat en så fin tjej..
Men har jag gjort nåt jag inte borde ?? =/

Nej nu är det dags för Elinas lunch vila å mamma ska bege sig hem...Har saknat min tös massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback