Satans mensvärk !!!!

Datum:2009-05-07 Klockan:13:18:48
Har en sån jävla mensvärk idag. Mycket värre än igår. Gör ont i fan hela kroppen!! Men trots detta så har jag en dotter att ta hand om. Har inte ens orkat blogga nåt tidigare idag. Har haft så ont, så har i stort sätt bara legat i sängen med Elina idag o myst. Sovit lite till o från, självklart samtidigt som lillan. Men attans va ont jag har. Jag brukar inte ha så här ont,brukar knappt ha nån mensvärk. Men idag är den nå otrolig . Vill bara skrika rakt ut, så ont har jag.
Killen kommer hem tidigare idag pga min mensvärk. Han är snäll han. Han kommer hem tidigare för att kunna ta hand om Elina så att jag får vila lite. Är inte direkt så att han inte vill komma hem tidigare å va med henne. Hon är hans ögonsten o allt. Verkligen pappas flicka.. Om jag har sån här mensvärk imorgon också kommer jag gå under jorden. Pallar inte en till dag med en sån här jädrans mensvärk. Min kära mor har erbjudit sig o komma förbi i morgon när hon slutat jobbet om det skulle va så. Tack. Verkligen.  Betyder mycket. Tycker inte om att hon ska behöva komma hit för att se till Elina när jag är hemma. Men vad ska jag göra. Har ju så jävla ont ! =(
Eftersom att jag nästan aldrig brukar ha mensvärk,ingen alls, så vet jag inte riktigt vad jag ska göra... =/ Vad hjälper mot sånhär mensvärk ? Har tagit massa ipren o lagt en "värmekudde" på magen, men tycke inte det har hjälpt nåt.. Nån som har nå bra förslag kanske ? Nå bra förslag på vad man ska göra när man har sån mensvärk att man knappt kan gå,bara ligger o har ont i hela kroppen... Är tacksam för alla råd å tips ! =)




Har btw hittat en jätte söt klänning som jag funderar på att ha på lillebrors student, men vet inte om det är för mycket..  Får se vad jag bestämmer mig för. Måste även ha nå fint till Elinas dop o till " lillsyrrans" student..Till begravningen har jag redan en söt klänning .  Det är mycket just nu, o allt händer under 1 vecka =/  Kommer bli stressigt.

Nej nu ska jag ta och göra mig lite varmt te med honung i . Kanske hjälper mot mensvärken ??
Ha d !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback