Solen skiner o fåglarna kvittrar.

Datum:2009-05-25 Klockan:06:31:35
Jupp. Sitter i soffan o kollar på tv. Utanför fönstret hör jag fåglarna kvittra för fullt. Solen lyser rakt in i lägenheten o jag har blivit tvungen att hänga för en filt för fönstret då vi inte har någa persiener än. ..

Drömde inatt om begravningen. Om att när jag sjöng så tappade jag rösten,fick inte fram ett ord. =/ Känns inte alls bra å drömma nå sånt. Är ju redan bajs nervös,blev bara mer nu... Begravningen är nästa onsdag. Kan visserligen sången, mwn vet inte om min röst håller nu för tiden. Var som sagt ett tag sen jag sjöng "ordenkligt ". Men jaja, tänkte ta mig lite sång uppvärmningar å så nu den här veckan å i helgen. Kommer gå bra.  =) Hoppas jag ...... =/

Helgen flöt på . glömde ju skriva i lördags att jag skulle ner å träffa min PT.  Det gjorde jag. Gick jätte bra å nu har jag ett träningsprogram. Ska träffa honom imorgon kväll igen. Känns så bra att jag äntligen har kommit igång. Bra Jobbat !!
I lördags kväll var vi på "Dansafton" där dansbandet Highlights spelade. Dom var med i "Dansbandskampen" som gick på tv. Riktigt bra faktiskt. Fina killar om inte annat, spec. sångaren ; ) Var där bara en liten stund med tanke på att vi hade Elina med oss. Men blev nån dans med killen ialf... =)
Blev föresten ingen IKEA i lördags... Fick annat för oss... Buhu.
Kolla in killen i mitten. Sångaren. Ser mycket bättre ut i verkligheten ;)

Idag ska jag inte göra spec. mycket. Ta en promenad med Elina å lite så bara. Skulle vilja sätta mig nere på vår glass ställe å ta en glass i det fina vädret. Nån som vill joina ? =)
Nej, nu ska jag göra mig lite frukost o se på Vakna! med The Voice ,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback