Tisdag den 5/5

Datum:2009-05-05 Klockan:16:23:07
Blir ett sent första inlägg idag, och förmodligen det enda. Har inte varit hemma på hela dan. Har varit på BVC med Elina,träffat min farmor o massa annat. Planerade lite inför lillebrors student med farmor.
Allt gick bra.. Både på BVC o planeringen. Så kul o planera hans student med tanke på att jag själv aldrig tog studenten, så jag är den som är extra peppad inför hans student. Tror faktiskt att jag är mer nervös än honom också.. Haha.. ;P Men kommer bli bra. Har även varit o träffat han som ska spela orgel på begravningen och gått igenom sången lite. Vi kom fram til len bra tonart o allt kommer bli toppen. Han var jätte trevlig o sa att han tyckte att jag sjöng jätte vackert =) Alltid kul o höra nå sånt ju. Medans jag träffade honom satt min farmor med Elina ute på kyrkogården o tittade. Men det började regna så dom kom in ganska snabbt.. Så farmor fick höra lite hon också..

Just nu sitter jag här o ska snart börja med middag. Älskling kommer snart hem o han ringde o sa att han va vrål hungrig och ville helst att maten va klar när han kom hem. Vilken order va ?? =O Är väl inte mitt fel att han inte ätit nåt på jobbet. Han är väl vuxen nog att göra mat åt sig själv. Men jaja, jag är också lite hungrig så ska ställa mig o laga till nåt snart.  Ska ge Elina hennes mat först bara.

Blir som sagt bara ett inlägg idag pga tidsbrist. Men skriver nog nån rad imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback