Uppe med tuppen.

Datum:2009-05-12 Klockan:06:07:31
Idag är det som en vanlig morgon för mig. Elina vaknade när killen gick till jobbet o ville absolut inte somna om. Så det va bara att gå upp å ge henne lite välling. Nu sitter hon i sin "gungstol" o kollar på tv.. Haha, hon är så söt, hon kollar verkligen på tv'n , helt inne i den... Gosan då... =)

Själv så har jag gjort mig ett glas O'Boy. Var längesen jag drack det så det smakar bra. Solen lyser och det är inte ett moln på himlen. Vilket passar bra för idag ska jag o Elina in till stan o träffa en kompis till mig. Eller ja , mer en bekant, vi ses inte så ofta och har inte setts på typ 1 år. Så ska bli kul. Hon ville så hemskt gärna se Elina så det är klart att hon ska få göra det. JA, hon ville förstås träffa mig också.. ;P haha..
Så idag blir det en dag inne i stan. Blir nog en lunch o lite annat. Vi pratade om att sätta oss på en gräsmatta på Djurgården med lite gott att mumsa på.. Ska bli mysigt. Elinas första gång i den stora staden =)

Igår kväll gick jag ner o tränade lite. Blev en snabbis då jag saknade Elina så mycket. Blev ett pass på " trampmaskinen" o lite på löpbandet. ( Men jag gick i snabb takt, powerwalk ) .

Nu ska jag sätta mig i soffan o gosa med min flicka o se på Vakna! Med the voice ...

So Long !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback