Uppsala besök.

Datum:2009-05-28 Klockan:12:18:09
Jo, blev en sväng in till Uppsala nu på förmiddagen med pappa. Han ringde å frågade om vi ville följa med, O vem säger nej till Uppsala där IKEA finns ? ;-P så vi hänkade på. Han skulle visserligen till Biltema,men eftersom att han aldrig varit på nya IKEA så blev det en sväng där också. O jag som inte kan gå igenom ett IKEA varuhus utan att köpa nåt har nu kommit hem med lite plastblommor. Haha, nånting måste jag alltid köpa när jag e där.
Blev lunch i Uppsala också. O idag va vi onyttiga. Blev Max. Fy skäms ! Men gott va det. Ska ta en promenad senare idag o gå bort det jag proppade i mig på Max. Har det som en ny regel. Så fort jag äter nå onyttigt så ska jag ta mig en långpromenad eller ett träningpass för att förbränna lite..

Nu sitter jag här med en skål vindruvor,känns lite bättre =)
Ska se lite på tv nu..

Ha d !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback