Torsdag 28/5-2009

Datum:2009-05-28 Klockan:07:22:10
Torsdag morgon. Elina sover fortfarande, men jag är ändå vaken. Kunde helt enkelt inte somna om när killen gick för ca en timme sen. Så här sitter jag med en mugg kaffe o har precis fått i mig lite frukost, som idag blev två fullkorns smörgåsar med skinka o ett glas juice o så mitt kaffe såklart.

Idag händer det verkligen inte mycket. Ska fixa lite inför helgen då vi ska stå på loppis. Ska ner i källaren o lite så. Hem till mamma o pappa. Men annars inge spec.

Gårdagen då . Åkte ju med mamma o handlade. Blev en fika och shopping. Jupp,shopping blev det. Jag fick med mig en hel del saker hem. Köpte mig en jätte söt klänning från lindex som jag ska ha på lillebrors student. En lång beige kjol o en bh. Köpte hem lite mat också. Hade sagt innan att jag inte skulle köpa nå mat men blev två platskassar ialf. Jaja, mat behövs alltid i den här familjen. Fick blöjor av mamma också. =) Eller ja, Elina fick.. haha
Köpte en skjorta till killen också. Billig, men va fan.

Trodde det skulle bli gnäll när jag kom hem igår kväll men killen tyckte klänningen var jätte fin och att den var värd pengarna. Kjolen tyckte han mindre om men jag tycker om den. Tror föresten att jag ska ha den kjolen på dopet nästa helg. Men får se. Skojrtan gillade han o den satt bra också. Den ska han ha på dopet säger han. Slänger upp lite bilder på kläderna så får ni säga själv va ni tycker.

Bild 1: Klänningen från Lindex. Den är utan axelband
Bild 2 : Den beiga kjolen. Vet att den ser gigantisk ut, men det är den inte.
Bild 3 : Skjortan jag köpte till killen

Tränade igår kväll också med min PT. Gick väldigt bra, men idag känns det i armarna/skuldrorna. Men det är ju bara bra för då vet jag att det har tagit. =) Ska träffa honom på tisdag igen. Egentligen skulle jag dit igen i helgen, men har fullt upp då.Nu hör jag att Elina börjar vakna till liv, så ska gå o ta upp henne o ge henne lite mat.

Slänger upp bilder på regnbågen som var utanför vårt fönster i går kväll.. Det var vackert =)

Tog i två omgångar, därför det ser lite mysko ut =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback