091127

Datum:2009-11-27 Klockan:08:26:54
God morgon !

Idag mår jag inget vidare. Under gårdags kvällen blev jag bara sämre och natten har varit jobbig. Haft feber,yrat,frysit som fan,hostat och shit. Nu vaknade jag nyss och har en dunder huvudvärk,feber och ont i hela kroppen. Fy satan vad jag inte gillar det här. Varför tog jag den där jävla sprutan ?! Jo för att du är i en riskgrupp tjejen. Just därför. 

Så idag blir man hemma hela dan. Ska egentligen städa gamla lägenheten med mamma ikväll, men hon har sagt att jag slipper. Tack mamma. Du är bäst! Ska bara vila och ta det lugnt i soffan idag. Har Elina hemma, men kommer ta det lugnt. Farmor kanske kommer förbi en stund senare för att se till Elina medans jag vilar lite.
Vad skulle jag göra utan min underbara mamma och farmor ? Ni är guldvärda som alltid ställer upp. <3

Nu orkar jag inte blogga mer för stunden. Ska göra mig lite te och sen ta en dusch.
Mår verkligen skit. =(



// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: M [Foto&Vardag]

sv: jag fick också ont av den! :/

Datum:2009-11-27 Tid:22:21:35
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback