091006

Datum:2009-10-06 Klockan:06:28:34
God Morgon !

Känns inge bättre idag alls. Nästan värre bara. Klumpen i halsen sitter kvar, mina lungor rasslar,näsan rinner,huvudvärken är kvar och hostan också. Buhu för det här . Pallar verkligen inte med att vara sjuk just nu. Gör mig frisk någon!
Hoppar nog över Jobbmässan inne i stan idag. Känner inte för att åka dit när jag mår såhär, och sen så hade DU inte möjlighet att ses heller så. Trist. Men får vara hemma och kurera mig istället. Idag ska det bli flera muggar varmt te. Blev bara 2 igår så .
Just nu vill jag bara åka med dig till den underbara staden som jag saknar lika mycket som jag saknar dig. Nästan. Haha. Kunde du inte bjuda med mig? Tsss.. Nä, men hoppas du får det jätte bra där nere och att du hälsar alla jag känner från mig. När du kommer hem så får vi allt ta och ses =)

Tack för alla jätte gulliga kommentarer om mitt "Elina inlägg". Dom har värmt mig. =)

Nu.. Varmt citronte med honung.


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback