091015

Datum:2009-10-15 Klockan:06:31:01
God Morgon !

Så var det torsdag igen. Snart helg. Tycker den här veckan har gått fort faktiskt. Inte lika seg som den brukar va. Nä det här har varit en mycket bra vecka. Visserligen är den inte slut än, men kan tänka mig att den kommer fortsätta va bra.

Idag då. Idag ska jag förmodligen på ETU(jobbsökar coachingen), men det är inget bestämt än. Så vi får se. Har glada nyheter också. Jag kanske slipper gå mer på ETU, för jag har kanske fått en praktikplats. Inte 100% säkert än, men typ 80%. Han ska ringa idag och ge mig besked. Fan va glad jag skulle bli om jag kunde få va där. Inte drömjobbet kanske, men det är på hemmaplan och det är bättre än ingenting. Bättre än att bara gå hemma eller så. Så, idag blir det att vänta på svar. Håll tummarna för mig där ute nu =)

Funderar på att ta en tripp in till vår kära huvudstad idag. Alltid trevligt att vara där. ÄR där ofta nuförtiden. Både pga jobbsökningen och annat ^^  Så kanske blir en tripp dit idag igen. Om jag inte sätter mig och åker till ETU förstås. Men tvivlar på det faktiskt. Känner inte för det idag + att jag ska ju få svar idag angående praktiken. =)

Men nu gott folk ska jag göra mig lite kaffe,sätta mig framför tv'n, vänta på svar och bara ta det lugnt. Ska vänta på två svar faktiskt. Både från praktiken och från en annan.  Båda lika trevliga. Men den andra jag ska vänta svar ifrån har med mitt stads besök idag att göra ^^ Mer säger jag inte.. haha...


//Smultron Mamman


Kommentarer
Postat av: Veronika

Precis :) Håller vi tummarna att du får det! Hoppas du får en toppen dag!

Datum:2009-10-15 Tid:08:09:07
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej härligt :) Gör dudå? :D

Datum:2009-10-15 Tid:13:49:48
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej men det är ju härligt de :D

Datum:2009-10-15 Tid:16:43:56
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback