091020

Datum:2009-10-20 Klockan:06:35:20
God Morgon!

Tisdag morgon och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Vaknade nämligen av en väldigt läskig dröm. När jag vaknade så låg jag och skakade och hade tårar i ögonen. Usch, den drömmen var inte rolig. =( Sen så vaknade jag med mens också vilket inte gjorde saken bättre. Blää för det.. Orkar inte med det idag asså..
Men sen så till det roliga. Faktiskt två roliga saker.

* Vi har nu skrivit på alla papper och flyttar inom en månad ! =)
* Jag har fått en praktikplats !! =)


Jupp, ni läste rätt. Vi flyttar om en månad och jag har fått praktikplats.  Blev överlycklig igår när hon ringde och sa att det var självklart att jag fick ha prakktik där hos dom. Känns så skönt för det var där jag ville va. Det är på dagiset jag vikarierade innan jag fick Elina. så jag känner ju typ alla där och kan alla rutiner och så . Så det känns grymt skönt att jag ska vara just där. Kommer bli toppen. Tillbaks till mina små knottar =) Så förhoppningsvis börjar jag redan imorgon eller på torsdag. I'm so happy !!
Med Elina har jag löst det så att min farmor ska ha henne på dagarna medans jag jobbar. Det blir nog bara dom första dagarna för killen börjar sin pappaledighet om ca  1 vecka så då kommer ju han va hemma med henne. Men snart är det dags för dagis för henne. Ska bli spännande.
Så idag har jag mycket att stå i. Måste få tag i min handledare på AF och fica allt med praktiken och lite så, och sen så måste jag fixa lite annat...

Men nu ska jag göra kaffe,kolla på Vakna! och chilla framför tv'n.


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: feiiaah;*

hehe, ska snart på skolan :)

Datum:2009-10-20 Tid:07:05:27
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: linaa

SV: tack!

Allt bra med mig hur e d sj?

du har oxå en söt blogg älskar din header skit fin!

Grattis till lgh och praktik!

Datum:2009-10-20 Tid:22:42:37
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback