091027

Datum:2009-10-27 Klockan:07:02:39
God Morgon !

Idag är det dags. Idag börjar jag min praktik. Ska bli kul. Har faktiskt längtat till den här dagen.
så nu gott folk så är det så att jag från o med idag inte komemr va lika aktiv här på bloggen, Kommer i stort sätt bara ha tid att blogga på morgonen innan jag börjar. Men hoppas att ni fortsätter läsa min blogg o ge mig gulliga kommentarer. =) Vore tråkigt om ni skulle överge mig nu =( Lovar att jag ska blogga så ofta jag kan ..

Börjar kl 9 idag, men är uppe nu för at thinna göra lite saker innan. Som att diska,fixa Elina,äta frukost o lämna över Elina till min farmor som ska kommer ha henne nu om dagarna tills killen börjar sin pappaledighet om ca en vecka..
Flytten kommer bli den sista helgen i november. Ska bli lovley.

Nej, nu har jag inte tid o sitta här längre.. Ska ge skruttan lite frukost o så.. Men vi hörs när vi hörs !

Fortsätt läs o kommentera nu ! =)


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback