Matlusten=Gone

Datum:2009-10-16 Klockan:11:01:46
Imorse gästade Foki Vakna. Hon är så söt och så egen. Ah, gillar henne skarpt. Hon och Kenza, det är bra tjejer det. hehe.
Sitter och kollar på Våra bästa år. funderar på att göra lite lunch. Men är inge hungrig. Är typ aldrig det nuför tiden. Vet inte om det beror på allt som händer runt om kring mig just nu eller vad det kan va. Har ingen matlust längre. Äter typ 2 måltider om dan. Frukost och middag. Ibland inte ens det. Så får se om jag äter nåt nu. Åt ju frukost imorse och är inte så hungrig.

Väntar även på att dagens Rapattack hos Vakna! ska läggas upp så jag kan lägga upp den här. För idag var den verkligen bra. Bästa hitills. Lägger upp den så fort jag fått tag i den.

Åter till tv'n.

Foki och Vakna!-gänget.

// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma

hejsan! hittade in hit till din blogg av en slump och måste säga att du har en väldigt fin blogg! tycker du detsamma om min? då kanske vi skulle kunna lägga till varann på bloglovin?=) ha en fin fredag!=)

Datum:2009-10-16 Tid:12:37:30
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Malin - Hockeyfruga

åh härligt! hihi! du får försöka äta ändå sötan! rapattaken va bra imorses :D

Datum:2009-10-16 Tid:12:59:29
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: linn-lay

hejsan ohh foki är också min favorit o bloggvärden. ha en fin dag kram

Datum:2009-10-17 Tid:10:21:56
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback