090901

Datum:2009-09-01 Klockan:06:48:20
Idag är det första dagen i September och vädret är väl som det varit hela helgen o kommer va hela veckan.  Med andra ord grått,mulet,blåsigt och små duggar lite. Tror hösten är påväg nu . Lite mys faktiskt. Tycker om hösten. Då kan man börja tända ljus hemma och det är mycket kärlek och mys i luften. Ja, jag gillar hösten. visserligen är den mörk o kall, men jag gillar den iallafall =)

Idag då . Ligger o kollar på Vakna! med The Voice, med en kopp kaffe o väntar på att Elina ska vakna. Jo, hon sover faktiskt fortfarande. Men jag gick upp när killen gick iallafall för att få en liten stund för mig själv innan hon vaknar.  Idag ska jag tvätta lite mer och kanske åka o handla med pappa lite senare.

Igår fick jag mig en ny vän. En mycket go o trevlig sådan också. Gillas mycket ^^ Min alldeles egna norrläning.. Thi hi.. Du är bra du N. Puss på dig. <3

Imorgon fyller lillebror år. 14 år ! YeeY.

Nu ska jag ta mig en liten morgon cigg. Ja, jag röker. Fy skäms på mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback