090903

Datum:2009-09-03 Klockan:06:59:39
Torsdag morgon och jag är för ovanlighetens skull pigg.
Kan va för att jag va trött som satan igår kväll o gick o la mig tidigt. (21.10) Var nå sjukt trött o höll på att somna på soffan.
Kan det ha varit dom mysiga telefonsamtalen som tog musten ur mig kanske ? ^^

Just nu sitter jag här med en varm kopp kaffe och äter lite yoghurt. Finns inget bättre en kaffe på morgonen.
Idag kommer det inte bli så mycket bloggande eller sittandes vid datorn. För idag ska både jag o lill skruttan till läkaren. Elina ska va hos BVC vid 10 tiden och jag ska till läkarn vid kvart över 12. Inget farligt jag ska göra. Ska bara på en kontroll. =)
Får se vad vi hittar på att fördriva tiden där emellan med. BVC och läkarn jag ska till ligger nästan bredvid varandra så. Men blir nog en lunch nånstans. Kanske med nån vän. efter att jag varit hos läkarn så ska vi förbi min mammas jobb en sväng. Hon jobbar på dagis. Vi ska dit och hälsa på lite, hennes kollegor har nte sett Elina på länge, ( mer än på bilder som mamma alltid visar typ. =P ) så ska dit en sväng.
Sen blir det hem o slappa. Diska lite och kanske slänga in nån tvätt.

Men nu blir det att få upp dottern för att bada henne . Måste ju va ren o fin när man ska till farbror doktorn. =P

/ SmultronMamman


Kommentarer
Postat av: Ness

tack så jätte mycket vad roligt att höra :D

Jadu jag är inte så bra det inte jag som har gjort headern ;p

Datum:2009-09-03 Tid:10:53:39
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback