090906

Datum:2009-09-06 Klockan:14:44:54
Så var det söndag igen då. En grå och tråkig söndag. Är seg som satan. Man kan nästan tro att jag var på 50års festen igår ändå =P Haha, men nää.
Elina är fortfarande sjuk. Men lite bättre idag. Febern har gått ner iallafall =)

Sitter nu här hemma i köket med en kopp kaffe o lyssnar lite på nya favorit låten som jag la upp i ett tidigare inlägg. Elina sover och killen min är ute och fiskar med en polare.
Ska snart börja med lite middag tänkte jag. Men måste komma på vad jag ska göra först.

Shit va seg jag är. Skulle va skönt med en liten tupplur på soffan. Kanske tar mig en lite senare o hoppas på att inte Elina vaknar 5 min efter att jag lagt mig. Men så brukar det va . Alltid när jag ska lägga mig och vila medans hon sover så vaknar hon. Så varför skulle hon integöra det idag för ?
MEn jaja ...Kaffen kanske får mig lite piggare.

Toaletten nästa .. ^^

//SmultronMamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback