090907

Datum:2009-09-07 Klockan:09:05:35
Så var det en ny vecka igen då . Måndag morgon och jag sitter som vanligt och kollar på Vakna!. Äter en frukost också.Yoghurt med musli. Gotti :)
Elina mår lite bättre idag. Febern är nästan helt borta och hostan är inte mycket alls kvar av.

Haha, dom pratar om porrbloggar o nakenvideos på Vakna!. haha...Pumaswede har en blogg där hon ger sextips och Regina Lund har tydligen gjort en nakenvideo. Igen. Men henne gillar jag, hon är skön som person. Go Regina! =P


Idag ska jag städa lite och ner på stan och hämta ut medicin. Min har tagit slut nämligen. Ska nog ta mig en lång promenad med Elina också.

Föresten !! Jag visade skorna jag vill ha för killen igår. Han tyckte om dom o sa at vi kanske kan åka på fredag och köpa dom. Han är så snäll min lilla plutt . Skorna kommer bli mina =) *Lycka*

//SmultronMamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback