090926

Datum:2009-09-26 Klockan:07:38:56
God morgon !

Vill först säga grattis till vår lilla Elina som idag blir hela 8 månader. Du börjar bli stor nu skruttan. Mamma och pappa älskar dig över allt annat på denna jord <3

Blev en tidig morgon idag. F (killen) och min lillebror åkte iväg vid 05.00 imorse för att åka på fisketävling. Blev sen 1½ timmes sömn för mig innan Elina vaknade glad och pigg som en lärka. Så det var bara att gå upp. Hon fick sin morgonvälling och vi låg och myste lite i sängen en stund. Men har nu gått upp. Nu ligger vi i soffan istället. =P

Vad händer idag då ? Jo idag ska jag och Elina till IKEA med mormor (min mamma). Ska bli mysigt. Ska handla hem lite saker och vi kommer säkert äta gott nånstans. Annars händer inte mycket idag. Blir en lugn dag om man bortser från IKEA som kan gå väldigt vildt till.. Haha..

Har frågat lite angående om jag borde ha en frågestund här på bloggen, och många nappade på det. Så idag kommer det bli en . Jag säger till när den börjar lite senare. Alltså inte nu direkt. Men det kommer bli en under dagen.
Nej, nu ska jag göra mig lite kaffe och sen bada Elina. Hörs senare !



//Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: feiiaah;*

av: hihi tack, min kväll var bra men morgonen sämre, min kompis har förstört min blogg :(

Datum:2009-09-26 Tid:08:26:02
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: feiiaah;*

för hon ville typ förstöra för mig :(

så ingen läser den längre :(

kan du hjälpa mig snälla!

behöver värkligen hjälp nu!!

msn:

[email protected]

<33

snälla :)

Datum:2009-09-26 Tid:08:41:22
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: dilek

hejhej ! jag är med i en tävling så gå in på



www.lavanessa.blogg.se



och rösta på min blogg, och jag vill bara också säga att din blogg är fantastisk bra !

PUSS !

Datum:2009-09-26 Tid:09:03:12
URL: http://yezyez.blogg.se/
Postat av: FRIDA

sv: det var en jätte fin begravning :) idag är det bättre, men är lite sjuk fortfarande.

hur är det med dig då? :)

kram!

Datum:2009-09-26 Tid:10:29:23
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback