Blandad kompott..

Datum:2009-09-08 Klockan:11:48:44
Vet inte vad jag ska skriva, men skriver iallafall .

Funderar på om jag ska ta och göra lite lunch kanske. Magen börjar kurra lite nu . Elina har redan fått sin lunch, men jag var inge hungrig då . Vad ska man hitta på och göra för lunch idag då ? Hmm

Har suttit och tänkt på det där med att skaffa hund. Jag vill verkligen ha en hund. Vi pratade mer om det igår och kollade lite på blocket. Vi har sett några som vi skulle vilja ha, men det är lite mycket pengar på dom hundarna. =( Så vi får se hur det blir. =)

Skrev i tidigare inlägg om att jag vill göra om min bloggdesign. Det gäller fortfarande. Så finns det nån snäll prick därute som vill hjälpa mig så hojta till =)

Jaha, Nä om man kanske skulle ta och göra sig den där lunchen nu kanske ?
Föresten, vad säger ni om en liten frågestund här på bloggen ? Är det nåt som kan tänkas sig tycker ni ? Ja, jag vet att alla kör med frågestund på sina bloggar. Men varför inte lixom ? =) Säg vad ni tycker nu ...

Nä nu bliré mat !

//SmultronMamman

Kommentarer
Postat av: Ness

hihi ja! :)

Då borde du skaffa en staffordsheri bullterrier :)

dom är liten, helt underbara :)det har vi

Datum:2009-09-08 Tid:11:49:59
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

Ja såklart dom är! :D

Datum:2009-09-08 Tid:12:37:49
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

jaha okej..

Men kolla igen då :)?

Datum:2009-09-08 Tid:12:58:17
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback