090905

Datum:2009-09-05 Klockan:14:23:59
Idag är det lördag och jag brukar vanligvis inte blogga under helgerna.
Men idag blir det ett inlägg.
Sitter hemma hos min kära farmor. Är här på en fika medans killen är iväg med en vän och hjälper till med nåt.
Så då passade vi på att ta en promenad till famor för att se hur hon har det.
Har precis fikat och nu är jag proppis mätt i magen.
Farmor sitter i soffan o gosar med Elina lite så jag satte mig här vid hennes dator lite för att ge er ett inlägg.

Ikväll ska vi på 50 årsfest. Ska bli kul Hoppas det blir god mat också ^^ Blir nog inte där sålänge med tanke på att vi kommer ha Elina med oss.

Igår blev det som jag skrev, en hemma kväll med film o mys. Killen gjorde middagen och han lyckades bra. Det blev Kycklingwok med ris och sötsursås. Till det tog jag mig ett glas vin och han sig en öl.
Efter middagen nattade jag Elina och sen myste vi ner oss i soffan med lite godis,nötter och chips och kollade på filmen vi köpt. Jo, vi har börjat köpa filmer nu istället för att hyra. Igår köpte vi Gillbert Grape. Den där Leo DiCaprio spelar en utvecklingstörd pojke. Verkligen bra. Kom lite tårar också. Till o med från killen ;P

Nu ska jag va lite social mot farmor och kanske ta mig ett parti "skitgubbe" med henne. ( Kortspelet "skitgubbe" alltså. Även kallad "vänd10an" )

Vi hörs när vi hörs.
Börjar btw komma in lite kommentarer nu i bloggen. Alltid lika kul. Fortsätt med det =)

//SmultronMamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback