Sömnproblem.

Datum:2009-09-02 Klockan:10:27:15
Huvudvärken sitter fortfarande i, men är inte längre lika kraftig som tidigare.
Hittade 1 alvedon i väskan o den hjälpte liiite,ytterst lite. Fick somna om en stund också. Tack Gumman! Ibland vet du verkligen vad mamma vill =)

Blev ingen lång vila, men ca 1 timme blev det iallafall. Det behövdes. Har börjat få huvudvärk ganska ofta nu för tiden och tror att jag kommit på anledningen till det. Tror att det kan va för att jag sover för lite. Går ju upp senast halv 8 varje morgon (oftast runt 6 tiden) o går o lägger mig som tidigast kl 21 på vardagar. På helgerna blir det förstås senare man går och lägger sig, (även Elina ibland också) men går oftast upp lika tidigt på helgerna. kan bli lite längre man får sova då.
Sover dåligt på nätterna också. Det är också nåt som börjat nu den senaste tiden. Vet inte varför jag inte kan sova om nätterna.. =/ Elina sover ju hela nätterna och vaknar sällan mitt i natten, och det är ju bra. Men varför kan jag inte sova om nätterna fär då ?
Kanske borde gå till en läkare o kolla. Kanske är nåt som inte står helt rätt till =/ Eller är jag gravid igen ? Hade svårt o sova om nätterna och huvudvärk när jag väntade Elina.. Kan det va så ? Det är nåt jag måste kolla upp.

Ska laga lite lunch nu snart iallafall. Kanske huvudvärken går över lite mer. *Hoppas*
Idag står det
Fullkorns makaroner med köttbullar o gräddsås på menyn.
Till det blir det ett glas vitamin och mina kosttillskotts tabletter.

Men först ska jag se på Våra bästa år med Elina. Sen blir det lunch o vila skallen.

Fick mycket o tänka på efter detta inlägg.. =/ Ringa om läkarbesök ?

Såhär känner jag mig just nu .


// SmultronMamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback