19 April 2010.

Datum:2010-04-19 Klockan:08:11:10
God Morgon Babes!

Vill först säga Förlåt,Förlåt,Förlåt för mitt dåliga skrivande dom senaste dagarna. Men det har varit fullt upp sen i torsdags.

Allt började med att Skruttan på torsdags morgonen sprang rakt in i en öppen garderobsdörr och slog i huvudet ganska rejält. Det började blöda som attan och jag blev skräckslagen. Tur att killen fortfarande var hemma. Då det inte slutade blöda och vi såg att det blivit ett djupt jack så satte vi oss i bilen och åkte till barnakuten.
Där tog dom emot oss ganska snabbt och inne hos farbror Doktorn så plåstrade dom om henne. Dom sydde inte utan limmade ihop jacket. Skruttan tyckte inte om att vara där och det gjorde inte jag heller med mig väldiga sjukhusskräck. Hatar allt som har med sjukhus att göra och har vid flera tillfällen svimmat när jag varit där. Tur som sagt att killen var med.
Men Skruttan var duktig och hon mår bra idag. Hon fick vara hemma i fredags och blir hemma idag med mig också. Doktorn ville att hon skulle va hemma och ta det lugnt. Klart hon ska det. Så idag blir det en lugn och fin mys dag mellan mor och dotter. =)
Annars så har helgen flytit på ganska bra. Tagit det lugnt. Varit hos svärfar och lite sånt.
Har knappt sovit nåt inatt då vår söta lilla vovve har legat och snarkat hela natten. Om jag lovar er, han snarkar värre än en karl. Haha.. Sötnos då =P
Nä idag ska det inte göras mycket. Tvätta och diska som vanligt , men annars bara mysa med Skrutt. Hon ligger just nu här i min säng och kollar på Vakna!.
Hon gillar det lika mycket som sin mor. ^^
Höres senare!
// Vonna

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är lugna puckar ;) Vår helg har vart lugn och behaglig. Inte gjort många knop :) Oj, vad skönt att det blev bra tillslut med din lilla :) Otäckt när det händer sådana saker!

Datum:2010-04-19 Tid:09:17:44
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Jonna

vad bra :) jaa helgen har varit jättebra, Själv? :)

Datum:2010-04-19 Tid:09:23:37
URL: http://jonnabis.blogg.se/
Postat av: madde

stackars liten, inget kul med öppna garderodsdörrar! =)



Hoppas ni får en mysig dag!

Datum:2010-04-19 Tid:11:50:37
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Jina

Oanvända chinos 70 kr

oanvända väskor 60-100 kr

oanvänd trenccoat 150 kr

världens snyggaste stövlar 480 kr (pris kan diskuteras, använd 2ggr)

Den perfekta väskan 250 kr

Datum:2010-04-19 Tid:12:27:40
URL: http://jinasshop.blogg.se/
Postat av: Jina

Det är strkl. 36 på den =)

Datum:2010-04-19 Tid:13:21:58
URL: http://jinasshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback