22 April 2010.

Datum:2010-04-22 Klockan:08:48:36
God *snörvel* Morgon!
Har inte varit vaken länge,ca 1timme,men jag känner redan att det här kommer bli en piss dag.
Har sovit jätte dåligt inatt pga min super härliga dunder förkylning som inte vill ge sig. Vaknat av att näsan är täppt och halsen värkt. Knappt kunnat andas vissa tillfällen. Fy bubblan va jag hatar att va förkyld!
Inte nog med det. När jag öppnade dörren för ca 1timme sen för att gå ut med vovven,vad får jag då se...? jo att det snöar stora flingor!!! =O Det snöar fortfarande. Dock inte nåt som ligger kvar på marken, men va fan! Ska det inte va vår nu, eller har jag missuppfattat det där helt ? Åhhh va irriterad jag känner mig idag..
Ingen frukost har vi heller. Så jag får väll ställa mig och baka lite Scones eller så. Suck!
Tror det blir en säng-slappar dag idag. Ska ligga under vårt stora duntäcke,med en kopp hett te,en bok och tv'n. Det får bli min dag idag.
Börjar redan nu. Nej just ja. Måste fixa mig nån frukost!!

P&K
//Vonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback