27 April 2010.

Datum:2010-04-27 Klockan:06:45:35
God Morgon!
Det är en tidig morgon som jag sitter här med vatten i öronen och lite halvt påklädd.
Har gått upp tidigt idag för att hinna med allt. Ska vid halv 9 tiden bli hämtad av mamma som ska köra mig till AF där det är Rektyrerings dag. Är nåt nytt place som ska komma och presentera sig lite och efter det så får man möjlighet att ha en lite jobb intervju. Sen när jag är klar där så ska jag bege mig till Komvux och söka inför hösten. Ska plugga upp gymnasiet.
Så idag blir det en lång dag med massa skojj. Hoppas jag kan få det där jobbet. Skulle ju sitta fint med ett jobb. Ganska trött på att gå här hemma hela dagarna.
Nej. Här har jag inte tid att sitta. Håret ska fönas,jag lär klä på mig lite mer,det ska sminkas och jag borde äta nåt innan jag drar iväg!
Hörs när jag kommer hem!
P&K
// Vonna


Kommentarer
Postat av: MATHILDA ♥

Okej! :)

Jag hade väldigt mycket kommentarer förut. Men det kommer liksom i perioder ;) ♥

Datum:2010-04-27 Tid:14:22:16
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: malin

sv: har precis bakat chokladbollar haha :D själv då?

Datum:2010-04-27 Tid:14:29:09
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback