30 April 2010.

Datum:2010-04-30 Klockan:08:46:37
God Morgon!
Idag är det Valborgsmässoafton och även Kungens födelsedag. Hela 64år fyller han.Grattis Grattis!


Annars tycker jag att det är en vanlig fredags morgon. Jag har varit ute med hunden,ätit frulle och kollar på VAKNA!. Ska inte göra nåt speciellt  idag. Ska duscha och fixa lite för ikväll.
Ikväll ska vi hem till mina föräldrar och grilla lite sen blir det nog att vi går ner och kollar på brasan som man här i "stan" har på vattnet,Mälaren. Jätte mysigt =)
Vad ska ni göra denna Valborgskväll ?
Nä,nu ska jag kolla klart på VAKNA! och sen in i duschen.
Höres!
P&K
//Vonna


Kommentarer
Postat av: hanna

gränby :D vart bor du då? :D

Datum:2010-04-30 Tid:09:19:48
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Ackelina

Sv; jag bodde typ i sigtuna varje helg förra året :P

Datum:2010-04-30 Tid:10:00:46
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback