18 Augusti 2010.

Datum:2010-08-18 Klockan:06:58:01
God Morgon Sötnosar!
Lika kallt denna morgon. Ska det bli ännu en grå,kall och regnig dag? =(
Sitter här med mina sockor och ska snart in i duschen innan det är dags att rycka upp mina sovande sötnosar.
Måste idag gå väg med alla våra sopor. Har hela balkongen full nästan.. =/ Så idag MÅSTE jag verkligen gå iväg med allt det.
Annars händer det inte mycket idag. En helt vanlig vardag för min del. Kanske träffar en vän,kanske inte. Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.
Fick ett samtal inatt som jag blev tvungen att avsluta ganska direkt. Var både super trött och kunde inte snacka just då. Ringer man olämpliga tider så får man räkna med det. Undra bara vad du ville mitt i natten? (01.30) Får se om du ringer upp idag under dan. Har ju bett dig göra det så. Men om du kommer göra det vet jag inte.
Nähe,jaha.. Hmmm
Om man skulle ta och ställa sig i duschen nu kanske? Klockan börjar bli mycket.
Skriver mer under dan. Som alltid =P
LOTS OF LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: felicia

svar; bara fint sj? :D

Datum:2010-08-18 Tid:08:41:01
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: tove

fin blogg ;>

Datum:2010-08-18 Tid:08:45:23
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback