20 Augusti 2010.

Datum:2010-08-20 Klockan:07:00:57
God Morgon Hetingar!
Är en underbar morgon. Nästan iallafall. Solen lyser,klar blå himmel,det är fredag och det är barnbidrags dag =) Hade jag inte varit så trött och nyvaken så hade allt varit perfekt.
Funderar på att ta en lång morgon promenad redan nu vid den här tiden. Skulle nog vara skönt tror jag. Sen hem och testa tipset jag fick igår. Vad det var för tips får ni reda på sen. En liten teaser såhär på morgonen. ;P
Natten har varit bra. Sovit helt ok förutom att jag vaknade vid 04.10 imorse av att min älskade sambo i stort sätt låg på mig. Han låg med huvudet på min axel,benen över mina och hans arm höll om mig + att jag var grymt kissnödig och han typ klämde åt min urinblåsa. Så var tvungen att knuffa till honom så han kunde flytta på mig och jag kunde få gå upp på toaletten.
Det är fredag idag. Redan? Tycker veckan har gått grymt fort. Var det inte typ måndag för två dar sen ? Hmm.. Vad som händer idag vet jag inte. Det ända jag vet är att Älsk ska iväg och köra cross med grabbsen efter jobbet. Vilket betyder att vi 3 andra får roa oss själva till han kommer hem. Kanske tar en sväng förbi M. Om hon har tid för oss vill säga. =P
Känner lite för att gå ut ikväll. Ut med M och flickorna. Skulle va så grymt kul. Var längesen jag var ute "på riktigt". Visst vi har gått ner till lokala krogen på spelningar och tagit nåt glas vin, men inte varit ute och skakat rumpa och roat mig med flickorna på typ evigheter. Kanske är dags ikväll då ? Måste diskutera det med Älsk och se så att inte han planerat nåt annat för kvällen. Annars får jag höra med mor min ang. barnvakt.
Nu blir det en lång morgon promenad i det fina sommar/höst vädret.
Bild från vårt fönster.


LOTS OF LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Jo det är bara bra :)

Med dig?

Datum:2010-08-20 Tid:07:24:50
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Dricker kaffe :)

Du då?

Datum:2010-08-20 Tid:07:33:36
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Ja verkligen :)

Vad har du för planer för dagen då?

Datum:2010-08-20 Tid:07:44:56
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Ok, trevligt :)

Jag ska jobba några timmar, sen vet jag inte riktigt. Det visar sig :)

Datum:2010-08-20 Tid:07:48:07
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Det gör man alltid :)

Datum:2010-08-20 Tid:07:52:44
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback