100201

Datum:2010-02-01 Klockan:08:05:56
God Morgon !

Så va det redan Februari. Tiden går fort. Det är min första "lediga" dag efter praktiken. Nu är det bara för mig att ligga och vänta varje morgon på att dom ska ringa och ta in mig som vikarie. Men idag är telefonen tyst.. Hmm jaja.

Vaknade för en stund sen och ska snart lämna E på dagis. Sen blir det hem och ta det lugnt. Städa lite kanske.
Helgen har varit helt ok. Kalas,några glas vin och massa mys. En perfekt helg.

Förkylningen håller fortfarande i sig. Är dunder snuvig och halsen gör lite ont. Men hoppas på att det ska bli bättre nu när jag inte kommer vara i en "bacillzon" varje dag.
Ligger och kollar på Vakna!. Ola var nyss där och snackade lite. Han ska ju vara med i melodifestivalen på lördag och jag håller redan stenhårt på honom. Trots att jag inte hört låten än. Men gillar ju Ola så. Heja !

Oj, nu måste jag kila iväg till dagis med E. Hörs senare.


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback