100203

Datum:2010-02-03 Klockan:06:43:39
God morgon !

Kom precis ur en lång skön varm dusch. Den behövdes verkligen för att jag skulle vakna till liv. Den där sista koppen kaffe var nog inte så bra igår kväll. ^^ Låg vaken i säkert 2 timmar innan jag äntligen somnade. Haha. Aldrig igen.

Gårdagen var för övrigt toppen. Har inte haft så kul på egen hand på länge. Behövde verkligen få ha en hel dag med Sis. Vi solade,tog en låååång promenad i det vackra vintervädret,hon klippte mig, tog en sväng till Rusta och hade massa mys. Åt god mat. Ah, en underbar dag med andra ord.
Jo,klippte ju mig. Men blev ingen super förändring. Klippte lite toppar och lite etapp i fram. Men blev bra och nu mår mitt hår bra igen =)

Idag ska jag jobba. Jupp. Dom ringde från min praktikplats igår och frågade om jag kunde jobba idag. Absolut kunde jag det. Så idag jobbar jag på favoritstället mellan 11-16. Ska bli kul att få träffa alla igen. =) Saknat dom! Hoppas på jobb veckan ut. .

Nu ska jag göra mig lite kaffe och ta det lite lugnt innan jag börjar göra mig iordning för att jobba.
Kanske skriver senare !!


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Hehe ja. :)

Jag mår helt okej, hur mår du själv? :)

Kram

Datum:2010-02-03 Tid:06:54:57
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: nej det blir bara skola själv ? <3

Datum:2010-02-03 Tid:07:15:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: LISA

Vet du möjligen någon bra och billig system kamera som du kan tipsa mig om?

Det skulle vara grymt snällt och du hjälpte mig! Jag lyckas inte så bra när jag letar..;)

KRAM!:*

Datum:2010-02-03 Tid:22:14:17
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback