100205

Datum:2010-02-05 Klockan:06:40:17
God Morgon !

Toppen, fan att jag alltid ska drabbas av nåt! Har fått urinvägsinfektion. Yes, precis det jag ville ha just nu! Eller inte. Fan va jag blir less på det här. Är det inte det ena så är det det andra.
Så nu har jag världens dilemma. Är ju insatt som vikarie idag och vet att dom behöver mig. Men det kommer inte gå o jobba med denna urinvägsinfektion. Har den senaste halvtimmen varit på toaletten säkert 20gånger. Det gör ju så ont också. Ont när man kissar,ont i äggledarna och känns som att jag kissar taggtråd och är kissnödig hela tiden.
Nä fy fan för det här! Jag vill verkligen inte!

*springer till toaletten*


Gör så ont att jag gråter. FAN!!!!!


"Sis" fyller 20år idag också. GRATTIS Underbara Du! Får se om jag blir bättre till kvällen och kommer och firar dig. =)

Måste köpa mig citroner och massa surt idag.

Måste kissa igen. Hörs senare.

// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: elina

gud va roligt! hoppas du får kul :)

kram

Datum:2010-02-05 Tid:07:21:23
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: Carolina

AAAAJ. Krya på dig!

Datum:2010-02-05 Tid:11:13:48
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback