100105

Datum:2010-01-05 Klockan:06:25:15
God morgon alla söta !

Försöker verkligen hålla ögonen öppna denna morgon. Har sovit väldigt dåligt inatt av nån anledning.. ? Så det första jag gjorde var att ta mig en dusch när jag gick upp i hopp om att vakna till liv. Men icke. Kanske är det den långa ledigheten som satt sina spår nu när man börjat jobba igen. ? MEn skönt att man är ledig imorgon... Yeeey..

Jobb idag alltså. Lång dag idag. Kanske åker på en stängning. Bläää .. MEn men, det är pengar som sagt. ;P
Usch, måste göra mig lite kaffe. Annars kommer jag få hålla ögonen öppna med tandpetare, eller somna på bussen.

Kaffet, here i come !!


Hörs senare !

// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback