100106

Datum:2010-01-06 Klockan:08:29:00
God morgon babes!

Onsdag idag och det är en ledig dag för dom flesta. Som för mig tex. :D Det gillas mycket. Sen blir det jobb imorgon o på fredag, sen lång helg för min del. Ledig på måndag också. Vi har planeringsdag på jobbet som jag inte behöver va med på. Tack !

Så vad händer idag då på min lediga dag ?
Killen har åkt iväg med en polare för att pimpla lite. Elina sitter i sängen och kollar på Bananer i Pyamas och jag sitter här med en kopp hett kaffe. Ska strax göra mig lite frukost.
Blir hemma en stund,men vid 12  tiden kommer min kära mor och plockar upp mig o Skrutt. Ska hem till dom en sväng och hälsa på lite. Min farmor kommer dit också sägs det.

Så idag blir en slapp dag. Händer inte mycket. Men det ska det väl inte göra på lediga dagar heller ? =P

Nu skricker magen efter frukost, så lika bra att ge den lite.
Sov föresten mycket bättre inatt. Sköönt !!

Hörs kanske senare !

Ha d !


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback