100109

Datum:2010-01-09 Klockan:08:42:56
God morgon !

Lördag idag. Sitter i sovrummet och väntar på att kaffet ska bli klart. Killen har åkt iväg och pimplat med vänner. Så idag blir det jag och Skrutt som är hemma.
Vad ska vi hitta på då ?
Jo vi ska kasta ut julen. Nu är julen slt och vi längtar redan tills nästa jul. Eller iallafall jag och Skrutt ^^
Annars händer inte så mycket idag. Ska laga lite god mat till ikväll. Lasagne funderar jag på ...

Igår gjorde vi inte mycket. Va hos svärfar en stund, åkte sen hem och kollade på halva delen av Let's Dance. Måste säga det att det är ett bra startfält iår. Många som förvånade mig. Ska bli kul att följa.

Årets startfält. Notera dock att Idol-Rabih är istället för Bonde-gubben


Nu är kaffet färdigt. Hörs kanske senare.

CIAO !!




// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback