100113

Datum:2010-01-13 Klockan:06:16:41
God morgon !

Kaffet smakar underbart denna morgon =)
Klev upp ur sängen för en stund sen och sitter nu här för att vakna till liv av mitt kaffe.
Om en stund ska jag börja göra mig iordning för idag är det jobba som gäller. =) Åhhh, vad jag ahr saknat mina små busfrön där! Ska bli härligt att få träffa dom igen och höra alla deras jullovs historier..

Blev sent igår, så jag är grymt trött idag. Därför så hinkar jag i mig kaffe.. ^^ Men kaffe på morgonen slår ju aldrig fel lixom.
Ojoj... nu blev jag nå väldans kissnödig. Haha ^^

Hörs kanske senare om jag hinner blogga nå mer innan jag kilar till jobbet.

Ha en toppen dag annars alla och ta hand om er ! =)


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback