100114

Datum:2010-01-14 Klockan:06:12:45
God Morgon !!

Hmm, kanske skulle ha tagit den där duschen iallafall...? Haha... Gick upp lite tidigare för att ställa mig i duschen men tyckte inte det behövdes, men känner nu att jag nog ska ställa mig där iallafall... =P

Jobb som vanligt idag, men idag är jag inte lika pigg som jag var igår. Men det beror på dom få timmarnas sömn som jag fick inatt. Inte va dom många inte. Ska nog gå till en läkare och kolla upp det här. Börjar bli jobbigt.
Men men .. ska nog klara av dan ska ni se. Brukar bli pigg när jag kommer till jobbet. Då blir det full fart på allting.

Nej, usch, måste ställa mig i dushen nu.

Hörs kanske senare.!!


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback