15 Juli 2010.

Datum:2010-07-15 Klockan:07:02:22
God Morgon i Stugorna!
Idag är en sån morgon då det inte går att sova pga värmen.
Det blev ingen åska och regn igår som jag trodde. Nä istället så blev det lika varmt och fint väder som alla andra dagar. Typiskt. Jag vet att jag inte borde klaga, men nu behövs det faktiskt lite regn och åska. Det är så kvavt och varmt i luften och marken är alldeles torr. Så det får mer än gärna regna en dag, men inte mer. Eller ja kanske två, men det får inte bli långvarigt. =P
Anticimex har inte varit här än. Undrar om dom ens fått mitt beställnings mail. Har ju inte fått något svar så. Hmmm =/ Kommer dom inte idag så ringer jag och säger till istället. Har börjat tröttna lite på våra kära inneboende på balkongen.. Man kan ju inte ens ligga där ute och sola utan att behöva höra dom surra ovanför huvudet och vara jobbiga...BORT MED ER!
Idag har jag inget planerat. Ska duscha  om en stund det är det enda jag vet ju nu typ. Blir väl som vanligt några promenader och lite fix här hemma.. En vanlig vardag helt enkelt. Kanske träffa R ? Hmm får se..
Magen har börjat kurra lite nu. Men tror jag tar en dusch först och sen gör mig frukost. Kaffe och rostad macka med skinka och paprika. Mumsfillibabba =)
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Lizette

SV: idag ska jag iväg på bloggträffen :) du då?

Datum:2010-07-15 Tid:09:01:41
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv; ja, det är bra, sj? :)

Datum:2010-07-15 Tid:13:35:22
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback