10 Juni 2010.

Datum:2010-06-10 Klockan:06:57:23
God Morgon!
Ytterligare en morgon med magont och illamående. Ont i huvudet också.. Tycker det här börjar bli riktigt jobbigt nu alltså. Så fort jag äter nåt så börjar jag må illa och får sjukt ont i magen. Tror jag ska ta mig ett litet läkar besök idag eller imorgon. Vill ju veta vad det är för fel på mig.
Duschade för en stund sen. I hopp om att må lite bättre efter, men njaaa..
Ska till AF en sväng om nån timme. Åkte aldrig dit igår då jag inte mådde nå vidare. Så får bli idag istället.
Ska nog börja packa lite smått idag också inför vår lilla resa i helgen uppåt i landet.
Måste ta mig nåt att äta nu.Eller i allafall dricka.
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha ja visst är han söt ;)

Datum:2010-06-10 Tid:10:11:56
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback