2 Juni 2010.

Datum:2010-06-02 Klockan:06:49:04
God morgon!
Förlåt för att det inte blev nå bloggande för mig igår. Men var ute på äventyr hela dan.. ;P Haha
Nä, men jag,vovvis och Skrutt följde med min pappa till Sollentuna till min farmor. Han skulle dit och hjälpa henne med nånting och då passade vi på att följa med och gå runt och kika i Centrum som har  gjorts om. Var hemma runt 15 på eftermiddan. Så förlåt förlåt!
Hittade iallafall en jätte söt klänning som jag ska ha på bröllopet om ca 2 veckor. Blev en från H&M. Läger upp bild på den senare under dan. Blev lunch på kinaresturang också. Kinabuffé sitter aldrig fel ^^
Idag ska jag,eller snarare MÅSTE städa. Det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten. Ett under att vi ens kommer in här. =/ Så idag ska det städas.
Men först... frukost och VAKNA!
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Okej, va bra! :)

Jadå, allt är bra med mig. Själv då? <3<3

Datum:2010-06-02 Tid:07:44:51
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; idag blir det slappdag, en lektion sedan melodifestivalen och sen slutar vi ^^)

Datum:2010-06-02 Tid:08:54:19
URL: http://aamanddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback